La Fundació Intermedia va participar el passat 20 de juny al Fòrum «100 anys, 100 oportunitats» organitzat per l’Hotel Hilton Diagonal Mar Barcelona.

Seguint el compromís social de Hilton a escala europea, i en el marc del seu centenari i del dia mundial de les Persones Refugiades, l’hotel va reunir en un esdeveniment molt especial a usuaris i usuàries de diverses entitats col·laboradores: ACNUR, CEAR Comissió Espanyola d’Ajuda al Refugiat, Mescladís, Casal dels Infants, Fundació Formació i Treball, Movimiento por la Paz (MPDL) i Fundació Intermedia.

Durant la jornada Hilton Diagonal Mar Barcelona va disposar un espai de networking i va portar a terme diversos tallers, per tal de presentar la seva marca, el sector de l’hostaleria com a indústria en la qual poder treballar, i el desenvolupament de competències per a la inserció laboral, com són afrontar una entrevista de treball i la preparació d’un bon currículum.

Els i les usuàries i les entitats convidades vam conèixer, als diferents estands, les oportunitats laborals que ofereix el sector hoteler, les posicions més rellevants a l’Hotel Hilton Diagonal Mar Barcelona, i els valors d’aquesta companyia.

L’acte va ser una experiència d’aprenentatge que va apropar als i les usuàries participants als recursos i al coneixement sobre la realitat laboral de Hilton Diagonal Mar Barcelona, una organització compromesa amb la inserció laboral i que valora la diversitat com a riquesa.