La Fundació Intermedia va dur a terme durant el mes de juliol el primer procés de selecció grupal del programa Més Feina de La Caixa de Manacor, finançat pel Fons Social Europeu i cofinançat per Obra Social ‘la Caixa’. Amb aquest projecte, que la Fundació Intermedia va iniciar a Manacor al mes de maig, es pretén millorar les possibilitats de trobar feina estable a persones amb dificultats d’accés al mercat laboral, amb l’objectiu de desenvolupar-lo durant un període de 7 anys.

Al procés de selecció grupal que es va fer al mes de juliol hi va participar l’empresa de recursos humans Flexiplan, que pertany al grup Eulen, centrant-se en perfils vinculats a l’hostaleria i el turisme. Més de 10 persones van formar part d’aquest procés de selecció, i les que el van superar amb èxit estan a l’espera de rebre una oferta. El programa Més Feina impartit a Manacor també preveu accions d’orientació laboral, formació professionalitzadora i una alta participació de les empreses del territori.