La Fundación Quiero Trabajo, que ofereix un servei d’assessorament i empoderament a dones, ha reactivat el seu lligam amb Intermedia. La col·laboració entre totes dues entitats es va formalitzar aprofitant el canvi d’instal·lacions de la FQT, que va convidar els i les participants del programa Incorpora a fer una visita al seu nou espai, una seu renovada que ha guanyat accessibilitat.

Fundació Intermedia ja havia col·laborat en el passat amb aquesta fundació, creada l’any 2016, derivant usuàries per ajudar-les a rebre un assessorament sobre com afrontar una entrevista de feina.

La tasca de la FQT se centra, primer, en una assessoria d’imatge on se cedeix un conjunt complet de roba i un lot de productes d’higiene. Es pretén que les usuàries potenciïn la seva autoestima i actitud a través de la imatge personal.

A partir d’aquí, durant la segona hora es porta a terme un simulacre d’entrevista tipus role-play amb un/a coach especialitzat/da en recursos humans. Les preguntes estan relacionades amb el lloc de feina al qual opten i són prou variades i complexes per dotar a la usuària de recursos de cara a millorar la seva capacitat de resposta.

Aquest nou vincle amb la FQT complementarà els itineraris d’orientació d’Intermedia i facilitarà a les candidates un entorn extern més semblant al context real d’entrevista, sent encara un espai segur on fer proves i millorar. De fet, el 80% de dones que utilitzen aquest recurs aconsegueixen un lloc de treball.