Les joves participants dels itineraris formatius de Forn, Pastisseria i Brioixeria i d’Auxiliar de cuina del programa ROADS van realitzar el passat 26 de març una activitat grupal amb el Gian Franco Mercado Espinosa, Emprenedor i Co-Creador de l’empresa CoImpact Coliving.

L’activitat, que es va dur a terme a les instal·lacions de l’Associació d’Artistes Circa, es va centrar en l’aplicació del Business Model Canvas (BMC) en el desenvolupament d’una idea de negoci. Les joves van escollir treballar en la creació d’un Restaurant amb una forta empremta digital.

El programa ROADS de la Fundació Surt, és un projecte adreçat a dones joves de l’eix Besòs amb l’objectiu d’obrir camins diversos i flexibles que les ajudin a superar obstacles i a accedir al mercat laboral en condicions de no discriminació.