Els joves del Programa Llença’t de Fundació Intermedia van assistir el passat 13 d’abril a la sessió informativa d’inici de pràctiques a la seu de Suara Cooperativa, on els 10 joves participants van rebre els EPIs i les indicacions necessàries per poder realitzar les seves pràctiques no laborals de neteja a l’empresa Suara Inserció. El període de pràctiques, s’allargarà fins a finals del mes de maig.

Aquestes pràctiques permeten als joves del Programa Llença’t posar en joc les competències transversals apreses, així com les habilitats i aptituds necessàries per aconseguir el seu objectiu final, la inserció laboral.

Aquest programa és subvencionat per la Fundació “La Caixa”, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya Departament de Drets socials.