Els i les joves del «Programa Singulars. Oportunitats Professionals als Mercats Municipals i al Comerç de Proximitat» promogut pel Servei d’Ocupació de Catalunya i desenvolupat per Barcelona Activa, Fundació Intermedia i Mercabarna van visitar el passat 28 de març el Gremi de Peixaters de Catalunya.

El grup de joves participants va poder conèixer la tasca que fa el Gremi, quina és la seva funció i apropar-se a la professió de peixater/a.

Durant la jornada, Àlex Goñi i Febrer, president del Gremi de Peixaters de Catalunya, Ignasi del Rio, director, i Olga Domènech, responsable d’administració, van explicar a les persones participants, d’una manera molt dinàmica i participativa, quina és la seva missió i quines són les activitats que duen a terme.

Va haver-hi espai per fer preguntes i resoldre dubtes envers la professió de peixater/a i conèixer quines són les competències que més es valoren en els processos de selecció per a treballar en aquest sector.

finançadors_singulars_2023