Papstar Ibérica va rebre, el passat 2 de juliol, els i les alumnes del curs d’E-commerce i Logística del Programa Singular de la Fundació Intermedia a Tarragona. Durant la visita a l’edifici de la companyia al Polígon Industrial Riu Clar de Tarragona, els i les joves del curs van tenir l’oportunitat de conèixer de prop el funcionament de la botiga en línia, el showroom, la zona d’exposició i el treball dels i les operàries de logística al magatzem.

Papstar té la seu central a Alemanya i compta amb implantació de filials a diversos punts d’Europa com Països Baixos, Àustria, França, Suècia, Polònia i, des de 2006, també a Tarragona, on l’empresa té un magatzem i edifici administratiu amb una superfície de 6.000 m².

Els i les alumnes del Programa Singular van poder veure de prop les dues divisions de negoci de Papstar, d’una banda, l’E-commerce de venda en línia d’articles de la llar i decoració, productes de cuina personal i professional i vaixelles d’un sol ús, i  d’altra, la vessant de Papstar com a proveïdor de serveis de logística.

En aquest cas els i les participants al curs van poder visitar el magatzem i comprovar la maquinària que els treballadors i les treballadores fan servir per paletitzar. A més, també van aprofitar l’estada a Papstar per conèixer els perfils més sol·licitats per la companyia, els diferents rols dels treballadors i de les treballadores dins l’empresa i el procés de selecció que segueixen fins a accedir als llocs de feina.

El Programa Singular està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil.