Josep Antoni Arroyo, Director Operatiu del projecte Alimenta de Fundació Intermedia, ha estat escollit pel Programa Acumen Fellows com un dels 25 líders espanyols que s’uniran per treballar per la Justícia Social durant aquest 2021.

Acumen Academy i Open Value Foundation, dues fundacions pioneres en impacte social, van presentar el passat 20 de febrer (en motiu del Dia Mundial de la Justícia Social promogut per les Nacions Unides-) les 25 persones que formaran part de la cohort d’agents de canvi social a Espanya i que participaran en la segona edició del Programa Acumen Fellows.

El Programa Acumen Fellows pretén transformar el sistema socioeconòmic descobrint i acompanyant a líders compromesos/es amb el desenvolupament de projectes innovadors per la justícia i el canvi social.

Josep Antoni Arroyo, de Fundació Intermedia és una de les persones seleccionades pel programa i participarà, juntament amb la resta de líders en matèria de justícia social, en una capacitació i formació en lideratge que permetrà a la nova cohort impulsar les seves capacitats per generar solucions als problemes socials més complexos de la nostra època.

josep antoni arroyo acumen fellows fundacio intermedia

Acumen Fellows va néixer a Nova York el 2007 de la mà de l’empresària nord-americana Jacqueline Novogratz i amb el finançament de Fundació Rockefeller amb l’objectiu d’impulsar la comunitat de líders de tots els països del món, perquè tinguessin la determinació, la imaginació i la perseverança per somiar amb un món millor i fer-lo realitat.

Durant els darrers 12 anys, Acumen ha capacitat a més de 700 líders de 9 països.

El programa ofereix cada any una experiència transformadora d’aprenentatge adreçada a líders del canvi social a través de convivències en què se’ls dota d’eines per a construir un espai de pràctica i reflexió. Els i les Fellows formen part d’una comunitat integrada per més de 700 agents de canvi que treballen en nou països dels cinc continents.

Llegeix l’article d’en Josep Antoni Arroyo sobre el seu pròxim pas per Acumen Fellows:

josep antoni arroyo article opinió