Foto: Diari Tarragona

L’acte d’entrega de diplomes als i les participants del Programa Primera Oportunitat es va celebrar el passat 5 de març al Centre de Noves Oportunitats del Camp de Tarragona.

La formació és promoguda pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC), en col·laboració amb la Secretària d’Igualtat, Migracions i Ciutadania i la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència de la Generalitat. El CNO del Camp de Tarragona és gestionat per la Fundació Intermèdia i la Fundació Formació i Treball.

El Programa Primera Oportunitat pretén oferir als i les joves un recurs integral, flexible i adaptat per donar resposta als seus interessos i motivacions i poder desenvolupar un projecte professional, formatiu i vital. També, té per objectiu començar a situar als i les joves en un entorn social i laboral.

L’acte tenia per objectiu l’entrega de diplomes al primer col·lectiu MENA  en finalitzar la formació del Programa Primera Oportunitat, en el que 18 joves han rebut un diploma després de superar amb èxit el curs.

La jornada ha comptat amb la presència de Manuel Garcia, cap del Servei Territorial d’Ocupació de Tarragona, Elisenda Ferrer, tècnica de seguiment de Noves Oportunitats del SOC, Sònia Moragrega, directora general de la Fundació Intermedia, Maite Fortuny  i Marina Arnau, directores territorials d’Intermedia i de Formació i Treball, respectivament, així com d’agents derivadors del territori i de l’equip directiu i tècnic del CNO del Camp de Tarragona.

Des de Fundació Intermedia volem felicitar a tots els i les joves que han finalitzat amb èxit la formació i han rebut el seu diploma, fet que simbolitza el reconeixent al seu esforç durant tot el procés formatiu.