IntermediaJOB participa en el programa per a la plataformització digital de l’Economia Social Solidària i col·laborativa de Barcelona MatchImpulsa, que es desenvolupa en el marc de la Càtedra_Oberta, impulsada col·laborativament entre el grup de recerca Dimmons, la Universitat Oberta de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i Barcelona Activa.

MatchImpulsa és un programa transversalment feminista per a la plataformització digital de l’Economia Social Solidària i col·laborativa de Barcelona que neix com a resposta a la COVID-19 per potenciar i escalar projectes de l’Economia Social i Solidària i col·laborativa, reforçar l’enxarxament local, la projecció internacional, l’adaptació de la perspectiva de gènere, de mesures i plans d’igualtat als entorns digitals d’empreses i organitzacions, i accelerar l’economia digital com un procomú, amb l’objectiu de millorar el benestar de les persones i el dret a la ciutat.

MatchImpulsa s’estructura a partir de tres línies estratègiques diversos subprogrames, la primera entorn a la plataformització d’empreses a través dels programes MatchImpulsa +100MatchImpulsa 20 i MatchImpulsa 10; a través de les col·laboracions estratègiques amb MatchTechMatchIgualtat i MatchUniversitat i; finalment, amb la creació i manteniment dels ecosistemes estratègics de Barcelona DigistaBarCola i de l’Agroecologia Digital.

IntermediaJOB inicia el MatchImpulsa+100

La plataforma de selecció per competències impulsada per Fundació Intermedia, IntermediaJOB entra en el programa a través de MatchImpulsa +100, amb una durada de 100 sessions formatives i que ofereix recursos i activitats per facilitar la plataformització digital del model de negoci i l’enxarxament amb l’ecosistema local. Les persones, empreses i organitzacions que participin en aquest programa podran millorar la seva perspectiva digital de la mà de persones expertes en tecnologia (MatchTech), gènere i feminisme (MatchIgualtat) i de les possibilitats que ofereix la connexió amb el món universitari (MatchUniversitat).

Les sessions d’aquest programa fomenten metodologies de recerca-acció, agile, d’aprendre fent (learning by doing) i l’ètica de la cura. S’incorporen exemples i recursos inspiradors, com la MatchKanva que permeten que els projectes participants puguin avançar de forma autogestionada en la identificació de les seves necessitats i prioritats. Així doncs, cada participant decideixi quin itinerari vol seguir.