Les 11 entitats finalistes de la 4a edició del Programa BValue –programa d’innovació per a entitats del tercer sector impulsat per la Fundació Banc de Sabadell i Ship2B- entre les quals hi ha Fundació Intermedia amb el projecte IntermediaJOB, participen del 29 de juny al 3 de juliol al BootCamp en línia de #BValueTransforma, cinc dies intensius de mentories en línia amb experts/es que acompanyen a les entitats en la definició del model de negoci, finançament, aliances i estratègia de marca.

El final del BootCamp acaba amb la presentació de cada projecte davant de directors/es de RSC d’importants empreses i entitats i on s’espera que cada projecte pugui reflectir el treball de reflexió derivat de les mentories.

L’inici del programa va comptar amb 40 entitats participants. En la segona fase, a banda de Fundació Intermedia segueixen com a entitats finalistes Abrazo CulturalAsociación TFCoopAsoPMR – Asociación de Personas con Movilidad ReducidaFundación AsindownFundació Nova FeinaFundación PrenautaFundación Rey ArdidFundació RubricatusQuatorze i Yoga Sin Fronteras. Les entitats finalistes aspiraran a aconseguir suport econòmic, consultoria a mida per la Fundación PwC, el disseny i la producció d’una campanya de comunicació amb  AFTERSHARE.TV, una consultoria amb Salto con Red i una marató professional amb empreses de la xarxa Hazloposible.

El Programa B-Value està impulsat per Ship2B i Fundació Banc Sabadell, coimpulsat per la Fundació Juan Entrecanales de Azcárate. També compta amb PwC i AFTERSHARE.TV com a socis estratègics, així com Barcelona Activa, Asociación Española de Fundaciones, Fundación Hazloposible i Fundació Lealtad com a entitats col·laboradores.