Fundació Intermedia va participar el passat 20 d’octubre en la Jornada Universitat – Empresa de la on va donar a conèixer la plataforma de selecció per competències IntermediaJOB i el projecte de pràctiques universitàries Connecta el teu talent amb l’ESS”.

La mostra, que es va instal·lar al passeig de la Fontana es va omplir d’estands d’empreses, despatxos i multinacionals amb l’objectiu de donar a conèixer als i les alumnes de la universitat les seves ofertes de pràctiques i de posicions per a perfils júnior. També, els i les alumnes dels últims cursos de grau, van poder lliurar els seus currículums vitae i presentar-se davant els i les representants de les diverses empreses participants en la jornada, fent networking.

La Jornada Universitat – Empresa de la té un doble objectiu: d’una banda, donar a conèixer a l’alumnat els reptes constants que han de superar les empreses cap a un mercat cada vegada més competitiu i globalitzat, i d’altra banda, indicar als i les futurs/es graduats/des els coneixements i competències que demanden actualment les empreses, per tal de facilitar als i les joves la seva entrada al món professional.

Pràctiques universitàries a l’Economia Social (ESS)

Connecta el teu talent amb l’ESS, és un projecte de Fundació Intermedia i  l’associació Social Business City Barcelona (SBC), destinat a apropar el món universitari i les entitats i empreses de l’Economia Social.

L’objectiu és fomentar la innovació socioeconòmica a l’economia social oferint als i les joves la possibilitat de conèixer de prop els projectes de l’Economia Social a través de pràctiques universitàries i, a les empreses socials, una mirada fresca i innovadora.

IntermediaJOB, la plataforma de selecció de professionals per competències,  és el punt de trobada que farà de nexe entre les empreses socials, que podran publicar ofertes de pràctiques universitàries de forma gratuïta, i els i les estudiants, que poden inscriure’s a les ofertes que els interessi per ampliar coneixements i experiència en la seva àrea de formació.