Quatorze, Yoga Sin Fronteras, Fundación Asindown, AsoPMR i Fundación Prenauta van ser les cinc entitats premiades

El projecte IntermediaJOB, la nova plataforma web de selecció de professionals per competències que està desenvolupant Fundació Intermedia, ha quedat finalista en la 4a edició del programa d’innovació per a entitats del Tercer Sector, BValue, impulsat per la Fundació Banc de Sabadell i Ship2B.

A través de la participació en el programa BValue –de febrer a setembre de 2020-, Intermedia ha pogut desenvolupar el projecte al costat de mentors/es experts/es en model de negoci, impacte social, proposta de valor o màrqueting, amb l’objectiu de generar un projecte sostenible capaç d’incrementar la millora de l’ocupabilitat de les persones i generar una cultura d’empreses més inclusives.

L’element d’innovació de la plataforma IntermediaJOB és la digitalització del model de selecció per competències, capaç de realitzar el matching automàtic entre les competències que requereix un lloc de feina determinat i les habilitats de les persones que hi apliquen, traient importància al currículum i posant al focus en allò que les persones saben i poden fer.

Ara per ara, IntermediaJOB, ja es troba en funcionament i després d’haver realitzat una prova pilot per validar el portal de les persones candidates, en aquests moments està duent a terme un test per validar l’apartat del portal d’empreses.

Les persones que vulguin optar a les ofertes publicades al portal poden inscriure’s al perfil professional de cada oferta o bé presentar una autocandidatura segons el seu perfil.

B-Value premia a cinc projectes en la 4a edició del Demo Day

Al mes de febrer, 40 entitats del tercer sector van iniciar el programa BValue, de les quals al mes d’abril en van quedar 11 de finalistes. De les 11 entitats finalistes, cinc van ser premiades en el marc de la jornada Demo Day, que va tenir lloc de forma telemàtica el passat 30 de setembre. Van resultar premiades Quatorze, Yoga Sin Fronteras, Fundación Asindown, AsoPMR-Asociación de Personas con Movilidad Reducida i Fundación Prenauta.

Pel que fa a les entitats finalistes, juntament amb Fundació Intermedia, hi ha Abrazo Cultural, Asociación TFCoop, Fundació Nova Feina, Fundación Rey Ardid i Fundació Rubricatus.

Fins a 400 persones van seguir la presentació dels 11 projectes de cada entitat i el lliurament de premis durant el Demo Day, que per la COVID no es va poder celebrar de forma presencial i es va emetre en directe per streaming.

Encarna Serrano, Directora Operativa de Fundació Intermedia i responsable del projecte IntermediaJOB i Daniel Núñez, responsable de comercialització, van ser els encarregats de presentar el projecte durant el Demo Day en un pitch de tres minuts. Pots recuperar-lo en aquest vídeo.

intermediajob

VISITA INTERMEDIAJOB