La Fundació Intermedia ha signat la renovació del conveni Incorpora 2018 amb la Fundació Bancària “La Caixa”, als punts d’actuació de Barcelona Raval, Barcelona Sant Martí i Badalona Sud. El Programa Incorpora està adreçat a la millora de l’ocupabilitat i la integració laboral de persones en situació de vulnerabilitat. El projecte té com a principal objectiu establir ponts entre les empreses i les entitats socials que es dediquen a la integració laboral per tal de crear un clima de col·laboració entre elles que es tradueixi en oportunitats de feina per persones en situació de major dificultat.

Durant l’edició 2017 l’organització ha assolit i superat tots els objectius marcats. Han estat ateses un total de 894 persones, s’han gestionat 384 ofertes, s’han generat 1.168 insercions i s’han visitat 249 empreses. La Fundació Intermedia, que col·labora amb el Programa Incorpora des de l’any 2012, també participa en els agents Incorpora, ReIncorpora i Punts Formatius Incorpora.