El director del SOC, Juan José Torres López, i la subdirectora general de Polítiques Actives d’Ocupació del SOC, Susana Díaz Martínez, han visitat avui la seu de Fundació Intermedia al districte de Les Corts de Barcelona.

Els representants de l’organisme del Departament d’Empresa i Ocupació han pogut conèixer els espais de la instal·lació, així com els diferents grups de treball i els programes que gestiona l’entitat. A més, han compartit uns minuts amb participants del curs d’Atenció al client, e-commerce i logística corresponent al programa Singulars, que estaven realitzant una formació a l’aula en el mateix moment de la visita.

La trobada amb el director i amb la subdirectora general de Polítiques Actives d’Ocupació del SOC ha finalitzat amb una presentació coral a càrrec de la directora general corporativa, Sònia Moragrega, la directora general estratègica, Elisenda Xifre, la directora d’Operacions, Encarna Serrano, la directora d’Àrea Joves i Millora Ocupabilitat, Maite Fortuny, i la directora d’Àrea d’Empresa, Laura Ondoño, on s’han exposat els principals programes i línies d’innovació de l’entitat, s’ha explicat la visió d’Intermedia a llarg termini i s’ha aprofundit en els reptes de futur de totes dues institucions.