En l’acte celebrat a la seu del Govern, la presidenta d’Intermedia Laura Peracaula va recollir en nom de l’entitat aquest guardó que reconeix la tasca realitzada en la categoria d’Igualtat d’Oportunitats en el treball i conciliació de la vida personal, laboral i familiar i corresponsabilitat entre dones i homes dels treballs de mercat i domèstic i de cura de les persones.

Aquest guardó distingeix a Fundació Intermedia amb una placa amb caràcter excepcional en reconeixement del treball realitzat contra la pandèmia de la Covid-19.

“Rebre la Placa President Macià 2020 és un honor molt gran perquè, sens dubte, moltes altres entitats també el mereixen”, va declarar Peracaula. “Seguirem treballant, amb els equips que ens acompanyen, per la seguretat i la salut en el treball, vetllant per la igualtat d’oportunitats i per la conciliació de la vida personal, laboral i familiar. Seguirem impulsant la responsabilitat social empresarial i fomentant la creació d’empreses i l’ocupació de qualitat. Perquè totes i cadascuna d’aquestes esferes del món del treball contribueixen a fer el món i la vida de les persones una mica millor”.

Les mesures sanitàries per la pandèmia van posposar la concessió de les plaques i les medalles al mèrit al treball fins al 2021. Igualment, l’acte de lliurament es va haver de suspendre repetidament fins a poder-se celebrar, finalment, el 22 de març de 2022.

L’acte va ser presidit pel Sr. Pere Aragonès, president de la Generalitat de Catalunya, i va comptar amb la presència del Sr. Roger Torrent, Conseller d’Empresa i Treball, i del Sr. Enric Vinaixa, Secretari de Treball.

“La vostra contribució pel progrés i a favor del bé comú ens empeny a avançar com a país, especialment a l’hora de superar situacions de dificultats com la que vivim”, va expressar Aragonès. “Estic content que, per primera vegada, la majoria de premiades siguin dones. El talent femení és referent a Catalunya i marca el camí cap a la normalitat feminista que volem”.