Fundació Intermedia va iniciar el passat 3 d’octubre el curs formatiu d’Auxiliar de logística i operador/a de carretonsen el marc del Programa Més Feina a Tarragona.

El curs d’Auxiliar de logística i operador/a de carretons consta d’un total de 75 hores de formació en format presencial impartides per l’empresa formadora GAM. Es tracta d’un curs pràctic que permet adquirir les competències i habilitats necessàries per desenvolupar les tasques pròpies del sector.

Un cop finalitzada la formació, les persones participants tindran l’oportunitat de realitzar unes altres 75 hores de pràctiques no laborals en empreses de la zona. Durant aquest període de pràctiques, les persones participants podran aplicar els coneixements adquirits al llarg de la formació i dur a terme en primera persona les tasques pròpies d’un magatzem: càrrega i descàrrega de camions, ubicació de les mercaderies al magatzem, preparació de comandes, suport per a la preparació de Picking amb la PDA, manteniment i neteja de l’àrea de treball, maneig de màquines elèctriques i empaquetatge de productes per a l’enviament.

El Programa Més Feina és un itinerari integral de formació i inserció sociolaboral adreçat a persones en situació d’alta vulnerabilitat, que contempla tant l’acompanyament grupal com l’individual i que parteix d’un model d’orientació, capacitació i formació professional que posa en el centre a la persona, els seus aprenentatges i el seu empoderament.

El Programa Més Feina de la Fundació Intermedia és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació “La Caixa”.