Fundació Intermedia va començar el passat 30 de març el curs formatiu de Neteja i desinfecció d’espais amb protocols COVID-19, en el marc del Programa Més Feina a Figueres.

El curs de Neteja i desinfecció d’espais amb protocols COVID-19 consta d’un total de 25 hores de formació en format presencial. Es tracta d’un curs pràctic que permet adquirir les competències i habilitats necessàries per desenvolupar les tasques pròpies del sector.

El Programa Més Feina és un itinerari integral de formació i inserció sociolaboral adreçat a persones en situació d’alta vulnerabilitat, que contempla tant l’acompanyament grupal com l’individual i que parteix d’un model d’orientació, capacitació i formació professional que posa en el centre d’atenció i la intervenció a la persona, els seus aprenentatges i el seu empoderament.

El Programa Més Feina de la Fundació Intermedia és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació “La Caixa”.