Fundació Intermedia participa en la Fira Virtual d’Entitats organitzada per l’Espai Jove Les Basses, aquest any en format virtual per raons de prevenció sanitària.

A través d’una guia digital, els i les joves podran veure els taulells telemàtics de cada entitat i accedir a la informació sobre recursos laborals i formacions ocupacionals, consultar les dades per contactar amb elles i preguntar i resoldre dubtes.

A la fira/guia d’entitats s’hi pot trobar un ampli ventall de formacions i cursos gratuïts relacionats amb sectors diversos: muntatge i instal·lacions, atenció al client, màrqueting, disseny, programes de recerca de feina, programes d’inserció laboral i molts altres.

La Fundació Intermedia compta amb un taulell telemàtic propi per tal d’oferir informació i orientació sobre els seus serveis, programes i activitats formatives, dedicades especialment al col·lectiu jove i destinades a afavorir la seva ocupació.

Accés a la Fira Virtual d’Entitats aquí.