Fundació Intermedia va participar el passat 10 i 19 de maig en la Fira de l’Ocupació, organitzada per la Cambra de Comerç de Tarragona. L’esdeveniment celebrat al Port Esportiu de Segur de Calafell i al Palau Firal de Tarragona, estava adreçat principalment a persones que es troben en recerca de feina.

La Fira de l’Ocupació és una iniciativa de la Cambra que posa en contacte a empreses que necessiten contractar amb persones que busquen feina o volen canviar la que tenen.

La Fundació Intermedia ha comptat amb un estand propi per tal d’oferir informació i orientació sobre els seus serveis, programes i activitats formatives destinades a afavorir l’ocupació de les persones.

Fins a 8 tècniques d’orientació i intermediació laboral dels diferents programes d’Intermedia van atendre al més d’un centenar de persones interessades que es van acostar a l’estand de l’entitat.

La Fira d’Ocupació ha suposat una oportunitat única per apropar la Fundació Intermedia a la població del territori, així com tota l’oferta formativa i laboral disponible.