Finalment amb el running sí que vam sumar! El passat dissabte 27 de maig vam dur a terme l’Aprenentatge Servei, vinculat al programa Reincorpora de l’Obra Social La Caixa. Com a activitat vam col·laborar amb l’associació Alliberadrenalina, en la participació d’una gimcana inclusiva. Es van fer 6 grups entre tots els participants i l’objectiu era desxifrar les pistes per trobar 7 punts amagats per la ciutat i enviar una selfie del grup amb la «carota» que especifiqués cada lloc. L’única norma era que havíem de seguir les normes cíviques (no creuar pel mig del carrer, no passar en vermell, no anar pel mig de les carreteres, etc.). Només així ens podíem arribar a adonar de les dificultats que poden tenir les persones amb dificultat de mobilitat a l’hora de desplaçar-se per la seva ciutat.

Podem dir que tots els que vam participar vam gaudir de la col·laboració i el bon ambient que es va crear, fent que sumar valgui la pena.