El passat 1 d’abril, l’entitat va ser present en una jornada organitzada per Europe Direct Tarragona i celebrada al Centre Cívic de Sant Salvador, on es va debatre sobre els reptes i les prioritats d’Europa.

Amb l’Ajuntament de Tarragona com a eix vertebrador dels diferents consells, associacions i entitats de la ciutat, el fòrum sobre el futur d’Europa va oferir una oportunitat única perquè els ciutadans europeus poguessin reflexionar sobre el rumb que volen que agafi la Unió Europea, independentment de la seva procedència o ocupació.

De fet, el Parlament Europeu, el Consell i la Comissió Europea s’han compromès a escoltar els ciutadans europeus i a donar seguiment, en el seu respectiu àmbit de competència, a les recomanacions formulades.

Dels diferents temes que es van debatre en la conferència, Fundació Intermedia va participar en el tema “Una economia més forta, justícia social i ocupació. Una economia al servei de les persones”.