Fundació Intermedia va participar el passat 25 de gener en la Conferència sobre Cursos Marítims, organitzada per l’empresa Sea Teach a la Cambra de Comerç de Mallorca.

Intermedia va participar en la jornada per oferir la seva experiència respecte a la realització d’una formació especialitzada en el sector nàutic adreçada a col·lectius en situació de vulnerabilitat, en concret, la formació de Neteja Nàutica realitzada l’any 2021 en el marc del Programa Més Feina i amb la col·laboració de l’empresa Sea Teach.

La conferència, organitzada en format presencial, va comptar amb l’assistència de 40 professionals, quasi tots representants del Tercer Sector social, i amb la participació d’exalumnes de Fundació Intermedia i El Grec. També, va assistir-hi el Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), organisme que està interessat a oferir formació en el sector nàutic per a col·lectius en risc de vulnerabilitat.

Durant la sessió, es van presentar diversos casos d’èxit de persones que han realitzat aquesta formació. El protagonista d’un dels casos d’èxit presentats va ser un usuari del Programa Més Feina desenvolupat per la Fundació Intermedia a les Illes Balears, que no va poder ser-hi present perquè just havia trobat feina dins el perfil professional de la formació esmentada.

El Programa Més Feina de la Fundació Intermedia és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació “La Caixa”.