L’entitat ha estat present aquesta setmana en el congrés “El repte de la Reconstrucció Social”, organitzat per la Taula del Tercer Sector per abordar la reconstrucció social en el context de post pandèmia a través de debats i conferències participatives.

Intermedia va formar part de la taula d’experiències “Polítiques d’ocupació” durant la jornada de dimecres, on va presentar el projecte IntermediaXFeina, un servei gratuït d’acompanyament laboral nascut durant la pandèmia per donar resposta a les necessitats d’orientació i que segueix en funcionament.

Aquest espai de debat va reflexionar al voltant dels reptes, oportunitats i aprenentatges obtinguts en la implementació de programes d’ocupació, així com els indicadors que serveixen per analitzar les noves vies de treball que poden sorgir.

En cas de tenir interès o de conèixer alguna persona que pugui estar interessada en aquest servei, es pot inscriure clicant aquí.