Fundació Intermedia va ser present el mes de març al III Saló de la Formació, l’Ocupació i l’Empresa de Palafrugell (Baix Empordà). L’objectiu principal del Saló va ser donar empenta al creixement i al desenvolupament del teixit empresarial, peça clau en la generació de llocs de treball i en la recuperació de l’economia.

Intermedia va participar activament en les jornades amb un estand propi i diverses activitats. Les més destacades varen ser l’acompanyament i presentació a persones usuàries dels serveis d’Intermedia a diferents empreses presents al Saló (ja que moltes cercaven candidats/es per a incorporar a la seva organització) i la conferència “Sóc massa gran…treballar als 45” a càrrec de Cristina Mataix, tècnica d’orientació de la Fundació Intermedia.

Entre les diferents autoritats que es van acostar a l’estand d’Intermedia destaca la presència del Conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Felip Puig.