Fundació Intermedia va participar activament al darrer Breakfast de l’Associació d’Empreses i Institucions del 22@Network Bcn, a l’Edifici Media TIC, que va tenir lloc el passat 28 d’abril. Durant l’acte es va signar el conveni entre el Programa Incorpora de l’Obra Social La Caixa i l’Associació Empresarial del Districte 22@, es va presentar la ponència “La Gestió de la diversitat, un valor social de l’empresa” per sensibilitzar als assistents sobre com gestionar la diversitat dins de les empreses, i es va fer una exposició sobre el funcionament del Programa Incorpora, que té per objectiu la integració laboral a l’empresa de persones amb especials dificultats d’accés al món laboral.

La directora d’operacions de Fundació Intermedia, Sònia Moragrega, va explicar com l’entitat actua i treballa al Districte de Sant Martí. Moragrega va aprofitar per presentar els programes que la Fundació porta a terme, els perfils de les persones ateses, els principals sectors d’activitat de les ofertes gestionades i de les insercions generades, empreses col·laboradores del territori, i l’origen de contacte de les persones ateses.

Entre els projectes presentats destaquen les accions de Responsabilitat Social al districte 22@, que faciliten la implicació social de les empreses, liderades per la Fundació IReS, una de les entitats impulsores de la Fundació Intermedia.  ​