El passat dijous 27 d’octubre el programa Incorpora de l’Obra Social “la Caixa” va celebrar la seva primera dècada de trajectòria com a promotor de la inclusió sociolaboral. L’acte, que es va dur a terme a l’espai CaixaForum de Tarragona, va comptar amb el reconeixement al compromís de les empreses, organitzacions i institucions que, com la Fundació Intermedia, han fet possible l’èxit d’aquesta iniciativa. El lliurament dels diversos reconeixements va estar presidit per Marc Simón, director corporatiu de l’Àrea Social de la Fundació Bancària “la Caixa”; Jaume Masana, director territorial de CaixaBank a Catalunya; i Josep Fèlix Ballesteros, alcalde de Tarragona.

En aquests 10 anys de trajectòria, el programa Incorpora Tarragona ha aconseguit implicar més de 1.100 empreses i ha promogut 3.378 contractacions a les comarques tarragonines, impulsant així la contractació de col·lectius amb especials dificultats per aconseguir feina. El paper dels 18 tècnics Incorpora de les 11 entitats tarragonines participants ha estat clau en el desenvolupament del projecte, fomentant la bona connexió entre les necessitats de les empreses i els suports que requereixen les persones per accedir al món laboral.

intermedia_programa_incorpora2