FiravidaFundació Intermèdia va participar el 8 de juny a la quarta edició de la Firavida de Campclar, a Tarragona. La fira, que va tenir lloc al Casal Cívic del barri, va aplegar 19 entitats i institucions, amb el suport de 25 comerços, així com l’Ajuntament de Tarragona i el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat.

Intermèdia hi va organitzar el taller ocupacional ‘La solidaritat a la feina’, de caràcter lúdic, vinculat al projecte Reincorpora de l’Obra Social La Caixa. D’aquesta forma, a la fira hi van prendre part usuaris a través del servei solidari, amb tasques de preparació del material de difusió de Firavida i accions de vinculació dels comerços del barri, el muntatge dels estands i suport en les activitats organitzades: logística i suport a la caminada popular i recepció dels participants a l’arribada a meta, repartiment de xocolata i coca de sucre, suport a l’exposició muntada per les entitats i col·laboració en la filmació i reportatge fotogràfic dels diferents actes realitzats. També van exposar-hi les seves experiències en el transcurs de la jornada.

La Firavida es va impulsar fa tres anys a iniciativa de la Comissió de la Dona de Campclar com a projecte col·lectiu per treballar en l’àmbit comunitari i implicant a les entitats del barri, els tècnics, les institucions públiques i la pròpia comunitat.

L’edició d’aquest any ha estat un èxit gràcies a les associacions del barri i s’ha consolidat com una fira d’associacions on cada any es treballa una temàtica que sigui nexe d’unió a totes les entitats en pro de la comunitat. S’hi va trobar un ventall d’activitats lúdiques, culturals, educatives, esportives i de sensibilització.