Sessió d’Speed Dating Laboral a Figueres amb les referents de Recursos Humans de Garcia de Pou i Fundació Adecco

Fundació Intermedia va organitzar el passat 18 de març una sessió d’Speed Dating Laboral en format presencial amb la participació de les referents de recursos humans de 2 empreses i 20 persones participants provinents de diversos programes de Fundació Intermedia a la província de Girona.

L’objectiu d’aquesta activitat va ser apropar les persones que participen en diferents programes d’orientació i inserció laboral de Fundació Intermedia a Girona i que estan en recerca activa de feina amb els i les referents de recursos humans d’empreses del sector de la logística i neteja.

La sessió va comptar amb la presència d’Àngels Cristobal, tècnica de recursos humans de l’empresa Garcia de Pou SA, i Bothaina El Youzghi, tècnica de selecció de personal de Fundació Adecco. Durant la trobada, les persones participants van poder conèixer, de primera mà, el funcionament de les empreses, les característiques dels perfils professionals, els requisits i competències ajustades a cada ocupació. Alhora, van tenir l’oportunitat de realitzar un procés de selecció ràpid i presentar la seva candidatura a les empreses.