Fundació Intermedia va iniciar el passat 4 d’octubre el curs de Restauració (Cuina i Sala) del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) a Barcelona.

El curs, format per un total de 25 joves participants, ha iniciat amb dinàmiques que han potenciat el coneixement grupal i la cohesió de grup. També, s’han presentat els objectius, el calendari i el material que es treballarà durant els pròxims dos mesos de formació.

El curs de Restauració (Cuina i Sala) consta de 185 hores i inclou 65 hores de formació troncal i 120 hores de formació específica tecnicoprofessional especialitzada en presentació, exposició i servei de menjars en restaurants, muntatge d’expositors i barres de degustació, comunicació i atenció al client en hostaleria, organització d’esdeveniments firals i congressos, i protocol en el servei. També, inclou acompanyament en la recerca de feina i la inserció laboral.

El curs de Restauració (Cuina i Sala), que forma part del Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) de la Fundació Intermedia, està impulsat pel programa de Garantia Juvenil i finançat per la Cambra de Comerç i la Cámara de Comercio de España.