Fundació Intermedia va iniciar el passat 27 de setembre el curs d’Operari/ària de neteja del Programa Llença’t, que es desenvolupa amb el suport de l’Àrea de Suport al Jove Tutelat i Ex tutelat de la Direcció General de l’Atenció a la Infància i Adolescència.

Al llarg del curs els i les joves participants adquiriran les competències tècniques i transversals necessàries per a l’ocupació d’Operari/ària de neteja.

L’itinerari formatiu professional d’Operari/ària de neteja del Programa Llença’t consta de 250 hores de formació, on s’inclouen pràctiques no laborals a l’empresa Suara Inserció, per tal oferir als i les joves una experiència d’aproximació real al mercat de treball.

Aquest programa és subvencionat per la Fundació “La Caixa”, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya Departament de Drets socials.