Fundació Intermedia va iniciar el passat mes de febrer el curs de Manipulació d’aliments de fruites i verdures per la indústria alimentària del Programa Jo Puc.

Es tracta d’un curs pràctic que permet adquirir les competències necessàries per desenvolupar les tasques pròpies del sector. Les persones participants també podran conèixer i elaborar productes de IV gamma i obtenir el certificat d’higiene alimentària.

El Programa Jo Puc és un servei municipal  adreçat a persones derivades de Serveis Socials per a la millora de la seva ocupabilitat, i està desenvolupat per la Fundació Intermedia i coordinat pel departament municipal de Serveis Socials i el Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.