L’entitat va rebre el reconeixement en la “Jornada de Innovación abierta y economía azul” celebrada a València, que va atorgar diferents distincions a projectes desenvolupats sota la iniciativa Blue Deal.

El repte europeu que va presentar Fundació Intermedia té l’objectiu de requalificar i formar nous llocs de feina en el sector marítim i l’ha treballat conjuntament amb l’empresa Sea Teach. Les dues institucions ja van realitzar una presentació a Mallorca a principis de mes i ara han rebut aquest guardó.

La responsable de l’Àmbit de Joves de Fundació Intermedia, Ariadna Troté, va ser l’encarregada de presentar el projecte via telemàtica i també va recollir el premi en representació de l’entitat, que suma aquest reconeixement a la Placa Francesc Macià obtinguda fa uns dies per arrodonir un 2022 on, precisament, Intermedia compleix 10 Anys d’acció social.

La proposta que Intermedia i Sea Teach han desenvolupat pel govern de Croàcia busca garantir la transferència de coneixements en el sector de la construcció naval, la pesca i altres negocis relacionats amb el mar, que s’han vist desbancats en els darrers temps per l’auge del turisme a la zona.

Blue Deal és un projecte europeu cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional que treballa per a la capitalització de l’energia blava i el desenvolupament sostenible de l’economia mediterrània.