L’equip d’Intermediació de Fundació Intermedia a Girona va organitzar el passat 4 de novembre la Jornada Interimpulsa’t amb l’empresa Eulen-Flexiplan, una trobada virtual que va comptar amb la participació de 21 usuaris/àries provinents de diversos programes de Fundació Intermedia de la demarcació gironina, com son el Programa Incorpora i Més Feina de Fundació «la Caixa» i el Programa Mais, cofinançat pel Departament d’Empresa i Treball i el Fons Social Europeu.

L’objectiu d’aquesta activitat va ser conèixer de primera mà l’empresa i apropar les persones que participen en diferents programes d’orientació i inserció laboral de Fundació Intermedia a Girona i que estan en recerca activa de feina amb les referents de l’empresa Eulen-Flexiplan.

La Jornada Interimpulsa’t va comptar amb la presència de Olga Villaverde, Consultora Regional de Formació de Catalunya, Llevant i Balears i Queralt Ruiz, Gestora de Projectes de l’empresa Eulen-Flexiplan. Olga Villaverde, va ser l’encarregada de fer una presentació de l’empresa a les persones participants, i va aprofitar aquest espai per explicar el funcionament dels seus processos de selecció de personal, ressaltant la importància de registrar de forma correcta les dades dels i les candidats/es al seu portal web. També, va explicar als i les participants quins són els perfils professionals que demanden a la província de Girona, com ara perfils de mosso/a de magatzem, repartidors/es i operaris/àries per la campanya de Nadal. Per últim, la consultora regional de formació d’Eulen-Flexiplan va ressaltar la importància de reflectir l’objectiu laboral tant al CV com a la carta presentació i va  indicar quines són les competències transversals més valorades per l’empresa, com són la proactivitat, el treball en equip, les habilitats comunicatives, i l’honestedat. A més, Queralt Ruiz, va exposar com afrontar una entrevista de feina i va oferir la seva pròpia experiència personal, explicant com va viure la seva entrevista amb Eulen.

En aquesta sessió virtual les persones participants també van tenir l’oportunitat de realitzar un procés de selecció ràpid i presentar la seva candidatura, en funció del seu perfil i objectius professionals a les referents de l’empresa.