Fundació Intermedia tanca el cicle d’Speed Datings Laborals virtuals amb quatre sessions amb empreses de la demarcació de Barcelona durant els dies 31 de maig, 1 i 4 de juny. Aquestes darreres activitats en línia completen les que van celebrar-se els dies 12 i 13 de maig amb La Casa de las Carcasas i Blok i el 19 i 20 de maig amb deu empreses de la demarcació de Tarragona i fins a 126 persones en recerca de feina i de programes d’Intermedia.

En aquesta darrera tanda de sessions d’Speed Dating Laborals hi van participar les referents de recursos humans de quatre empreses (Ilunion Contact Center, Mitie, Brins d’Oportunitats i Eurofirms) i 68 persones participants provinents de diversos programes de Fundació Intermedia. Durant les diferents trobades virtuals, els i les usuàries van tenir l’oportunitat de realitzar un procés de selecció ràpid i donar a conèixer la seva candidatura a les empreses, mentre que els i les referents d’empresa, van poder conèixer persones amb ganes de treballar i mostrar la seva vàlua personal i professional.

L’objectiu d’aquesta activitat va ser apropar les persones que participen en diferents programes de la fundació i que estan en recerca activa de feina amb els i les referents de recursos humans de diverses empreses per tal de presentar la seva candidatura a les vacants de personal disponibles.

La primera sessió d’Speed Dating Laboral, que va tenir lloc el 31 de maig, va anar a càrrec de Joel Rodas, responsable de recursos humans de l’empresa Ilunion Contact Center, que oferia vacants de personal per a Contact Center amb diverses campanyes de recepció de trucades relacionades amb els sectors sanitari, turisme, assegurances i emergències. En aquesta sessió hi van participar 16 persones usuàries de Fundació Intermedia.

La segona sessió d’Speed Dating Laboral, que va tenir lloc l’1 de juny, va comptar amb la presència de Xantal Laplana, Coordinadora d’Entitats de la Zona Norest i Canàries de l’empresa Mitie. En la sessió, l’empresa oferia vacants de diferents perfils relacionats amb el control d’accessos, la informació a usuaris/es i la neteja. En aquesta trobada hi van assistir 24 persones també provinents de diferents programes d’Intermedia.

La tercera sessió d’Speed Dating Laboral, que va tenir lloc l’1 de juny, va anar a càrrec de Rocío Gómez, referent de recursos humans de l’empresa d’inserció de serveis de neteja general i manteniment integral Brins d’Oportunitats. En aquesta sessió hi van participar 8 persones usuàries de Fundació Intermedia.

L’última sessió d’Speed Dating Laboral, que va tenir lloc el 4 de juny, va comptar amb la presència de Lorena Tapia, referent de recursos humans d’Eurofirms, empresa de treball temporal que presentava ofertes de treball de les zones de Barcelona i Maresme. En aquesta trobada hi van assistir 20 persones també provinents de diferents programes d’Intermedia.

El treball d’intermediació amb les empreses i la coordinació entre els equips d’Intermediació Laboral i Orientació Laboral d’atenció directa a les persones usuàries de Fundació Intermedia són una part fonamental pel desenvolupament de competències de les persones que es troben en situació de recerca de feina.