L’equip d’Intermediació de Fundació Intermedia a Girona va organitzar el passat 15 de juliol la Jornada Interaxiona amb JYSK, una trobada virtual que va comptar amb la participació de 18 usuaris/àries provinents de diversos programes de Fundació Intermedia i de diferents entitats del grup Incorpora de la demarcació gironina.

L’objectiu d’aquesta activitat va ser apropar les persones que participen en diferents programes d’orientació i inserció laboral de Fundació Intermedia i de diverses entitats del grup Incorpora a Girona, com ara Fundació AltemMifas, Creu RojaCaritas, Fundació Gentis i Drissa, i que estan en recerca activa de feina amb Sheila CaicedoHR Talent Adquisition España de l’empresa JYSK que es troba en ple procés de selecció de personal amb motiu de l’obertura d’una nova botiga de l’empresa a Empuriabrava.

Sergi Pascual, Director Àrea Vulnerabilitat i Territorial de Fundació Intermedia va ser l’encarregat d’obrir la jornada Interaxiona que va comptar amb la participació de Roger Casero, coordinador del grup Incorpora Girona i la tècnica de la Borsa de treball de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries.

En la sessió, l’empresa oferia 7 vacants per a treballar a l’equip de venda de JYSK de manera estable i Sheila Caicedo va aprofitar aquest espai per explicar a les persones participants el funcionament d’aquest procés de selecció de personal i quins són els perfils professionals que demanden. La trobada va permetre que els i les participants poguessin conèixer de primera mà els perfils buscats per l’empresa i el procediment a seguir per a postular-se com a candidats/ates en aquest procés de selecció, resolent dubtes i establint contacte directe amb la HR Talent Adquisition.

Per a formar part d’aquest procés de selecció cal que les persones participants s’inscriguin al portal de l’empresa JYSK on hi ha l’oferta publicada i postular-se mitjançant videocandidatura. Posteriorment el procés de selecció continua amb la realització d’una entrevista virtual i presencial. Varis dels i les participants, amb el suport dels i les tècniques de referència de les entitats, van començar a fer els registres a la plataforma durant la sessió.

Els i les usuàries es van mostrar molt interessats/des per l’oportunitat que aquesta selecció suposa al territori, tenint en compte que és en un territori on la temporalitat i estacionalitat de les contractacions és la tònica, i que cada cop la temporada d’estiu és més curta, una nova obertura genera la possibilitat de contractacions estables.

L’empresa JYSK preveu obrir la nova botiga a Castelló- Empuriabrava el pròxim 16 de setembre, amb la incorporació prèvia de l’equip de treball un mes abans, realitzant un període de formació a una altra botiga del grup.

Aquesta darrera Jornada Interaxiona amb JYSK completa les que van celebrar-se el 3 de febrer amb ISS FACILITY SERVICES i ASISGRUP i el 10 de juny amb quatre empreses del sector de l’hostaleria amb l’objectiu de posar en contacte empreses i participants de programes de l’entitat a la demarcació de Girona que es troben en procés de recerca de feina.