Integrants de l’equip d’intermediació del programa Orienta, desenvolupat per la Fundació Intermedia, van assistir el passat 27 d’octubre a la XV Nit de l’Empresariat del Maresme. Un acte organitzat per la Federació d’Associacions i Gremis Empresarials del Maresme que serveix com a punt de trobada i homenatge a la feina de tot el teixit empresarial de la comarca.

El Teatre Monumental de Mataró va ser l’escenari d’una trobada que va aplegar prop de 200 personalitats del món empresarial, econòmic i institucional del Maresme.

La FAGEM, entitat col·laboradora de Fundació Intermedia, va ser l’amfitriona de l’acte i la seva presidenta, Roser Moré, va ser l’encarregada d’inaugurar la jornada. Durant l’acte, també es van entregar els Premis FAGEM, uns guardons que premien les millors iniciatives empresarials de la comarca.

La XV Nit de l’Empresariat del Maresme va comptar amb la presència de Josep Sánchez Llibre, president de Foment del treball, Albert Castellanos, secretari d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya, Miquel Àngel Martínez, president del Consell Comarcal del Maresme, i David Bote, alcalde de Mataró. També, hi van assistir representants de moltes empreses destacades del Maresme.

La cerimònia va posar l’accent en les bones pràctiques en matèria d’igualtat i diversitat, l’ànima social, i els reptes de futur.