El proper dimecres 2 de novembre es celebrarà la I Jornada Badalona Territori Socialment Responsable, organitzada per la Fundació Intermedia, l’Ajuntament de Badalona (Consorci Badalona Sud i IMPO) i l’Obra Social “La Caixa”. L’acte, que tindrà lloc al Centre de Negocis i Convencions de Badalona (BCIN) a partir de les 08.30 h, s’organitza amb l’objectiu d’impulsar una ciutat Socialment Responsable mitjançant la col·laboració público-privada.

El programa de la I Jornada Badalona Territori Socialment Responsable oferirà una conferència centrada en els reptes de la Responsabilitat Social a l’empresa, que anirà seguida d’una mostra de bones pràctiques empresarials a Badalona. Aquesta darrera intervenció, que serà presentada per la directora d’Operacions de la Fundació Intermedia, Sònia Moragrega, comptarà amb la participació de la Fundació Privada Horitzó Residencia de Gent Gran, Áralos, Desmontes i Construcciones Romero, i la Fundació Badalona Capaç.

La I Jornada Badalona Territori Socialment Responsable estarà presidida per l’alcaldessa de Badalona, Ma. Dolors Sabater i Puig; la gerent del Consorci Badalona Sud, Pilar Vallès; i el director territorial de CaixaBank de Barcelona, Jordi Nicolau. La cloenda de l’acte anirà a càrrec del regidor de Badalona Pròspera i Sostenible, Àlex Mañas; i el president de FEB-PIMEC, Josep Maria Puente. Amb l’objectiu de potenciar el model de ciutat inclusiva i sostenible, la Fundació Intermedia convida a totes aquelles empreses que estiguin interessades a participar d’aquesta iniciativa. Podran descarregar el programa i formalitzar la seva inscripció a través del següent enllaç.

badalona-territori-socialment