Fundació Intermèdia va ser present el 31 de maig a la 5a edició de la Firavida, la Fira d’entitats dels barris de Ponent de Tarragona a iniciativa de la comissió de la Dona de Campclar. Aquesta fira té com a objectiu treballar dins de l’ àmbit comunitari i de manera conjunta a les entitats del barri, els tècnics, les institucions públiques i la comunitat.

Fundació Intermedia hi va organitzar un taller de vídeo-currícuculum com una eina innovadora i original de presentar autocandidatures a les empreses. A més, aprofitant l’acte, els usuaris del programa Reincorpora de l’Obra Social “la Caixa” van fer un Servei Solidari, implicant-se en el muntatge, organització i atenció als participants de la fira des de l’estand d’Intermèdia.

La jornada al Casal Cívic del barri de Campclar, amb 23 entitats i 39 comerços, centrats en el marc de la creativitat. Les entitats participants van ser:

Fundació Intermèdia – Ateneu Cultural de Dones de Campclar – Col·lectiu de Dones de Torrenova – Associació AFAC – Assoc. Tercera Edad de Campclar – Fundació Onada – Casal Cívic de Campclar – Punt Òmnia Campclar – Fundació Casal l’Amic – Associació Shourouk – Colla de diables Foc i Gresca – Colla gegantera Barris de Ponent – Club Ciclista Campclar – AV Campclar – Centre de Formació d’Adults- Ampa Escola Ponent- Ampa Escola Mediterrani- Grup de Batucada- Associació Temps Linedance- Associació de la Dona Gitana i la Joventut de Campclar- Mancomunitat Francoli-6.

La cloenda va anar a càrrec de l’Alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i el tinent d’alcalde, Carles Castillo.