Una quarantena de persones provinents de programes d’orientació i inserció laboral de Fundació Intermedia a la demarcació gironina, ha participat en la Jornada Interactiva amb Empreses, InteraXiona Girona el 3 de febrer.

A la jornada, que tenia com a objectiu posar en acció dinàmiques i interacció entre empreses i usuaris/àries, hi ha participat en una primera sessió l’empresa ISS FACILITY SERVICES i en una segona sessió, la companyia ASISGRUP.

El nom de la jornada, InteraXiona, ideat per l’equip tècnic de Fundació Intermedia a la demarcació de Girona, fa al·lusió a un «axó», part de la neurona que ajuda a fer la sinapsi per enllaçar amb una altra neurona. Amb aquesta al·legoria, l’equip d’intermediació de la fundació pretenia representar la interacció i la posada en contacte entre empreses i participants de programes de l’entitat que es troben en procés de recerca de feina.

Cartell de la jornada

Jornada interactiva, mesures Covid-19

Amb l’objectiu de respectar les restriccions i les mesures sanitàries per la Covid-19, la majoria de participants ha pogut seguir les sessions de la jornada en línia, a través de Zoom. Però per esquivar la bretxa digital de les persones sense possibilitat de connexió a Internet o dispositius digitals, la fundació ha habilitat punts de connexió física a les seus de l’entitat.

Finalment, en acabar la jornada, els responsables de recursos humans de les empreses han rebut un videocurrículum de cadascun dels participants. El videocurrículum és una fórmula de presentació audiovisual breu en la qual les persones tenen l’oportunitat de presentar-se i explicar personalment les seves competències.