La Fundació Intermedia inicia un any més una nova convocatòria del Programa d’Orientació i Acompanyament a la inserció. Aquest projecte, que està destinat a persones en situació d’atur amb ganes de millorar el seu objectiu professional, es desenvoluparà en col·laboració amb les Oficines de Treball i està finançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya.

Aquest programa, de 10 mesos de durada, posa a disposició de les persones participants assessorament, recursos i eines que els permeti millorar la seva recerca de feina i tenir més possibilitats de trobar un lloc de treball.

El programa ofereix una atenció personalitzada, tant a nivell individual com grupal, que ajuda a la persona a definir el seu objectiu professional a partir d’un treball de balanç competencial i empoderament personal.

Els municipis en els què la Fundació Intermedia desenvolupa el Programa són: Sabadell, Badia del Vallès, Terrassa, Barcelona Raval, Barcelona Les Corts, Barcelona Horta, Sant Boi de Llobregat, El Prat de Llobregat, Sant Adrià del Besòs, El Masnou, Mataró, Blanes, Banyoles, Tarragona Camp Clar, Tarragona centre i Reus.

L’equip de professionals del programa Orienta han realitzat, durant el mes de febrer, diverses sessions formatives i de treball metodològic orientades a la millora qualitativa en la intervenció a les persones participants del programa.

Aquest programa està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i finançat amb càrrec als fons rebuts del Servicio Público de Empleo Estatal.

Les accions són sense cost per a les persones participants.
Les persones interessades s’han d’adreçar a l’Oficina de Treball corresponent.

Requisits per participar:
Les accions s’adrecen a persones demandants d’ocupació no ocupades que compleixin els requisits següents:

Necessiten definir o millorar l’objectiu professional.
Estan inscrites al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya amb la demanda activa.
Tenen disponibilitat i interès per participar.
Tenen coneixements de català o de castellà que els permeti participar en les sessions individuals i grupals del programa.
Tenen autonomia suficient en informàtica i Internet.

Per a més informació: http://serveiocupacio.gencat.cat

SOC_Gene_Ministerio