26 febrer, 2019
  • Inicia una nova convocatòria del Programa d’Orientació i Acompanyament a la inserció (Orienta)

La Fundació Intermedia inicia un any més una nova convocatòria del Programa d’Orientació i Acompanyament a la inserció. Aquest projecte, que està destinat a persones en situació d’atur amb ganes de millorar el seu objectiu professional, es desenvoluparà en col·laboració amb les Oficines de Treball i està finançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya.

Aquest programa, de 10 mesos de durada, posa a disposició de les persones participants assessorament, recursos i eines que els permeti millorar la seva recerca de feina i tenir més possibilitats de trobar un lloc de treball.

El programa ofereix una atenció personalitzada, tant a nivell individual com grupal, que ajuda a la persona a definir el seu objectiu professional a partir d’un treball de balanç competencial i empoderament personal.

Els municipis en els què la Fundació Intermedia desenvolupa el Programa són: Sabadell, Badia del Vallès, Terrassa, Barcelona Raval, Barcelona Les Corts, Barcelona Horta, Sant Boi de Llobregat, El Prat de Llobregat, Sant Adrià del Besòs, El Masnou, Mataró, Blanes, Banyoles, Tarragona Camp Clar, Tarragona centre i Reus.

L’equip de professionals del programa Orienta han realitzat, durant el mes de febrer, diverses sessions formatives i de treball metodològic orientades a la millora qualitativa en la intervenció a les persones participants del programa.