Fundació Intermedia va començar el passat 12 d’abril el curs formatiu de Neteja Nàutica i d’embarcacions, en el marc del Programa Més Feina a Manacor.

La formació, que es realitza amb la col·laboració de l’empresa formadora Sea Teach, té per objectiu dotar a les 8 persones participants de noves competències en la neteja d’embarcacions a port, millorant aspectes molt concrets de la neteja nàutica i l’anglès nàutic, reforçats amb una metodologia teòric-pràctica que es desenvoluparà a les embarcacions de la Marina de Cala d’Or.

El Programa Més Feina de la Fundació Intermedia és un projecte d’acompanyament i millora de l’ocupació per a persones en situació de desocupació i és finançat pel Fons Social Europeu i Fundació “La Caixa”.