Es posa en marxa el curs d’Auxiliar de cuina en el marc del Punt Formatiu Incorpora, un projecte impulsat per la Fundació “la Caixa” i gestionat per la Fundació Intermedia a Badalona.

Fundació Intermedia iniciarà el pròxim 17 de setembre el curs d’Auxiliar de cuina en el marc del Punt Formatiu Incorpora Badalona. Es tracta d’una formació a mida, totalment gratuïta, amb borsa de treball, i moltes possibilitats de contractació.

Descripció del curs

El curs té per objectiu la capacitació professional de les persones participants en la realització d’elaboracions bàsiques i elementals de cuina. Al llarg de la formació els i les alumnes adquiriran coneixements bàsics del sector, la matèria primera i la preparació bàsica dels aliments, la normativa i condicions d’emmagatzematge higiènica i segura dels aliments.

El curs d’Auxiliar de cuina consta de 250 hores de formació i inclou 90 hores de formació en competències transversals, 90 hores de formació tècnica i 80 hores de formació pràctica.

Sessions informatives

Les sessions informatives es realitzaran els dies 3, 10 i 15 de setembre a les 12 hores, a les instal·lacions del Consorci de Badalona Sud – Badalona del carrer Sant Joan Evangelista, 10, 1r pis. Badalona 08918.

Per inscripcions o dubtes contactar amb Natalia Schmidt, a través del telèfon ​600 900 634 o el correu electrònic n.schmidt@fundaciointermedia.org.

Aquesta modalitat formativa es realitza en el marc del Punt Formatiu Incorpora Badalona i és subvencionada per la Fundació “la Caixa”.