El grup del curs de Neteja Polivalent que organitza la Fundació Intermedia, dins el programa Incorpora a Badalona, va participar el passat mes d’octubre en el joc «Troba-la i encerta-la!» de la cinquena gimcana lingüística «A peu per Sant Adrià». La guanyadora, que va participar en el concurs com a part de les classes de català que s’ofereixen dins del curs de neteja del grup de Punt Formatiu Incorpora Badalona, va obtenir una dotació econòmica de 30 € en vals de compra, obsequi de l’Associació Agrupació de Botiguers de Sant Adrià i de l’Associació de Venedors del Mercat Municipal de Sant Adrià.

El joc consistia a trobar i identificar frases fetes del català que utilitzem habitualment i d’altres que potser no són tan conegudes, però que tenen relació amb el món del comerç. Els establiments i parades tenien un cartell amagat que els participants havien de trobar i emplenar la butlleta corresponent per participar. Una iniciativa per difondre la llengua catalana, amb la col·laboració dels comerços dels barris de Sant Adrià Nord i Centre i de les parades del Mercat Municipal, i organitzat pel Consorci per a la Normalització Lingüística de Badalona (CPNL).