Els i les alumnes del Curs d’Atenció al client i E-commerce del Programa PICE de Fundació Intermedia van rebre el passat 7 de desembre la visita de Joel Rodas, cap de recursos humans de l’empresa Ilunion Contact Center.

Durant la visita, Joel Rodas, va explicar a les persones participants el funcionament del servei de Call Center, emfatitzant en els diferents perfils professionals que ofereixen i esmentant els requisits que demanen. També, va comentar com funciona el procés de selecció que realitzen en l’empresa, per tal de clarificar-los els diferents passos que segueixen a l’hora de seleccionar la candidatura adequada.

Per acabar d’arrodonir la trobada, els i les joves van realitzar un torn de preguntes on van poder resoldre dubtes vinculats a la seva pròpia experiència.

El curs, que forma part del  Programa PICE (Programa Integral de Cualificación y Empleo) de la Fundació Intermedia, està impulsat pel programa de Garantia Juvenil i finançat per la Cambra de Comerç i la Cámara de Comercio de España.