Quan treballes en el camp social, amb les persones, treballes amb uns marges d’incertesa importants. A mesura que avances en l’itinerari de la persona vas calibrant amb més seguretat. Ella mateixa et mostra els seus límits i, a partir d’aquí, pots aprofundir-hi més o menys. Així, vas reduint el factor sorpresa en la resposta de l’altra. Però si parlem d’ocupació i concretament de les entitats socials que incorporem àrees d’intermediació en els processos, i per tant, equips treballant amb persones i amb empreses, el factor sorpresa forma part del teu dia a dia, sempre.

Per això, si ja habitualment quan mirem cap al mercat de treball desitjaríem tenir una bola de cristall per veure la tendència cap a on va, amb la COVID-19, ni un oracle hi posa una mica de llum.

Llegeix l’article complet aquí.

Integradora social. Treballant des de fa més de 15 anys en el sector social, primer amb persones sense llar i després amb joves i ocupació. Els darrers 4 anys a Fundació Intermedia, com a tècnica d’intermediació i responsable d’equip. Actualment Directora d’àrea empresa.