12 persones usuàries del curs d’Atenció al Client E-commerce amb català del Punt Formatiu Incorpora Raval van participar en una activitat grupal sobre la recerca de feina i la preparació d’entrevistes per competències de la mà de la Fundació Quiero Trabajo.

Els i les alumnes del curs d’Atenció al Client E-commerce amb català del Punt Formatiu Incorpora Barcelona van realitzar el passat 12 de novembre una sessió grupal en format virtual amb la Fundació Quiero Trabajo amb l’objectiu de preparar-se davant d’un procés de selecció de personal per tal de millorar les seves possibilitats de trobar feina.

Durant la sessió, els i les participants van ser assessorats  i  van poder obtenir les claus per a la preparació, el desenvolupament i el tancament d’una entrevista laboral, que és la part més decisiva del procés de selecció de personal i de la posterior inserció laboral.

La Fundació Quiero Trabajo ofereix formacions grupals on capaciten als i les participants per a defensar la seva proposta de valor enfront de les futures entrevistes professionals. També, proporcionen consells estilístics sobre vestimenta i accessoris, per augmentar la seva autoestima i seguretat de cara a enfrontar-se a un procés de selecció.

El Curs d’Atenció al Client E-commerce amb català va començar el passat 30 de setembre i finalitza el pròxim 30 de novembre.

Aquesta modalitat formativa es realitza en el marc del Punt Formatiu Incorpora Barcelona i és subvencionada per la Fundació “La Caixa”.