Fundació Intermedia ha estat una de les 40 entitats seleccionades per participar en la quarta edició del Programa B-Value -impulsat per Fundació Banc Sabadell i Ship2B-, que pretén promoure la transformació del sector social a través de la innovació.

L’objectiu del programa és acompanyar les entitats del Tercer Sector en el desenvolupament de projectes des d’una visió estratègica, per dissenyar nous models de generació d’ingressos i  professionalitzar la proposta de valor. Per aquesta edició, B-Value ha seleccionat 40 entitats socials de tot Espanya que desenvolupen projectes entorn de la immigració, asil i refugi, l’ocupació, el risc d’exclusió social, la salut i la salut mental, la discapacitat, la cultura, l’educació i el medi ambient.

Intermedia i les 39 entitats seleccionades restants iniciaran una primera fase del programa on rebran formació sobre innovació i desenvolupament de projectes socials autosostenibles, mitjançant webinars amb professionals en àrees  del tercer sector, la innovació social i l’emprenedoria. A més, també participaran en un workshop presencial de design thinking a Barcelona i Madrid.

Un cop finalitzada la primera fase, se seleccionaran 10 entitats que seguiran el programa en la segona fase i que aspiraran a aconseguir recolzament econòmic, consultoria a mida per la Fundación PwC, el disseny i la producció d’una campanya de comunicació amb  AFTERSHARE.TV, una consultoria amb Salto con Red i una marató professional amb empreses de la xarxa Hazloposible.

#BValueTransforma

El Programa B-Value està impulsat per Ship2B i Fundació Banc Sabadell, coimpulsat per la Fundació Juan Entrecanales de Azcárate. També compta amb PwC i AFTERSHARE.TV com a socis estratègics, així com Barcelona Activa, Asociación Española de Fundaciones, Fundación Hazloposible i Fundació Lealtad com a entitats col·laboradores.