Fins a 200 persones treballadores de Fundació Intermedia van participar el passat 12 de juliol a l’Assemblea semestral de l’entitat que, a causa de la pandèmia per la COVID-19, es va haver de celebrar per tercera vegada de forma virtual a través de Zoom.

Laura Peracaula, Presidenta de Fundació Intermedia, va ser l’encarregada de donar la benvinguda i el tret de sortida a l’Assemblea. «Aquest espai de treball és clau per a la governança de la fundació, necessitem més que mai generar vincle entre totes nosaltres i construir conjuntament les línies de futur per donar resposta al gran repte de l’ocupació, en un context altament complex derivat per la crisi de la COVID-19» va comentar Peracaula durant el seu discurs d’obertura.

Dinàmica participativa: «Benvingut/da a Mercat»

Sònia Moragrega, directora general de Fundació Intermedia, va dirigir i conduir la dinàmica participativa en què se centrava l’Assemblea, anomenada «Benvingut/da a Mercat» on mitjançant el treball per sales a través de zoom, els i les treballadores van poder analitzar i desenvolupar conceptes i termes de les línies estratègiques de l’entitat per oferir punts de millora des d’una mirada conjunta d’equip. La dinàmica participativa es va centrar en anàlisi de riscos i oportunitats, proposta i priorització d’accions de les següents línies estratègiques: Orientació al creixement, Millora de la visibilitat i incidència, Model de governança i Desenvolupament del talent.

En finalitzar la dinàmica, es va dedicar un espai per a la presentació de les conclusions del treball per sales. Les diverses iniciatives van ser molt ben valorades per part de les persones que van assistir a cada presentació i per això, el material de cada sala estarà a disposició de la resta de l’equip per tal de poder-lo revisionar un cop passada l’assemblea.

Durant la primera part de l’Assemblea hi va haver un espai de Cafè relacional on es va presentar als i les treballadores de l’entitat el vídeo documental «InDocumentats«, on es relata el procés que han realitzat a Fundació Intermedia cinc joves extutelats, participants del programa Treball i Formació línia joves del SOC, que han aconseguit regularitzar la seva situació gràcies a un contracte de feina d’un any.

Mira el vídeo: